وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

https://www.aja.ir/Portal/picture/?1643234/33

 

مراسم اعزام و بدرقه خادمان موکب های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مسیرهای پیاده روی زائران اربعین حسینی صبح امروز(دوشنبه) در مسجد امام خمینی (ره)  ستاد ارتش برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد، ارتش پیاده روی اربعین را یک جریان باشکوه و خاری بر چشم دشمنان اسلام خواند و افزود: امام حسین(ع) در روز عاشورا همه هستی و زندگی اش را در راه خدا داد و هدف از قیامش هدایت و تربیت انسانهای جاهل و گمراه بود. رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ضمن تبیین ارزشهای این سفر معنوی گفت: راهپیمایی عظیم  اربعین حسینی که با حضور میلیونی عاشقان بسمت نجف اشرف و کربلای معلی برگزار می شود، نمایش قدرت حسینی، نهضت حسینی و تفکر حسینی است.وی افزود: امروز شاهدیم این حرکت عظیم، تمام معادلات سیاسی دشمنان اسلام را برهم زده و دشمن ازهیبت و شکوه این حجم انبوه جمعیت که عاشقانه به سمت حرم عشق حرکت می کنند به ترس و وحشت افتاده است. بنابراین گزارش،در این مراسم برنامه ها و نحوه خدمت رسانی به کاروان های اعزامی به اماکن زیارتی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، مسیرهای تردد و پایانه های مرزی مورد بررسی قرار گرفت.ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین امسال نیز همچون سال های گذشته با استقرار موکب ها و تیم های مجهز امدادرسانی و پزشکی سیار در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی عراق به زائرین حسینی خدمات رسانی کرده و مشارکت ویژه ای در این شور و حماسه حسینی خواهند داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مراسم بدرقه خادمان موکب های اربعین حسینی در ارتش نظامی مذهبی اربعین
[ دو شنبه 15 مهر 1398 ] [ 21:20 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب