وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
اگر قبلا گوگل را فقط با موتور جستجویش می‌شناختیم، امروز تولیداتش از عینک گرفته تا پهباد و ماشین‌ و بالون‌های تامین دسترسی اینترنت را هم در بر می‌گیرد. مرتب هم به این ابتکارات اضافه می‌شود.

حزب الله سایبر:آخرین ابتکار گوگل «قاشق هوشمند» است.

این قاشق از صدها الگوریتم استفاده می‌کند تا بفهمد دست کاربر چطور می‌لرزد و فورا خود را با آن تطبیق می‌دهد تا در تعادل بماند.
این محصول برای کسانی طراحی شده که از لرزش اساسی و بیماری پارکینسون رنج می‌برند. با این قاشق لرزه‌ها به طور متوسط ۷۶ در صد کاهش می‌یابد.
 
 
بیش از ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان به این دو بیماری مبتلا هستند که یکی از آن‌ها مادر یکی از بنیان گذاران گوگل (سرگِی برین) است. خود آقای برین هم به لحاظ ژنتیک امکان مبتلا شدن به این بیماری را دارد و تا کنون بیش از ۵۰ میلیون دلار برای پیدا کردن علاج اهدا کرده است.
گوگل در سایر زمینه‌های پزشکی هم سرمایه گذاری می‌کند. از جمله در شرکتی که در زمینۀ شناخت عوامل ژنتیک در بیماری قلبی و پیری کار می‌کند سرمایه گذاری کرده است. از پروژه‌های دیگر گوگل می‌توان از لنز هوشمند نام برد که مقدار گلوکز در اشک مبتلایان به بیماری قند را اندازه گیری میکند.
 
قاشق هوشمند ۲۹۵ دلار قیمت دارد.
 
منبع: گاردین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: قاشق گوگل , فناوری , علمی ,
[ پنج شنبه 11 دی 1393 ] [ 18:27 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب