وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور مقاماتی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد موضوع آخرین وضعیت مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ از وزارت اطلاعات معاون وزیر حضور داشت و از سپاه پاسداران هم سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی در جمع نمایندگان حضور بهم رسانده بود.

وی افزود: از جمله موضوعات در این جلسه موضوع داعش بود که طبق بررسی‌ها مرزهای کشور را عاری از وجود تروریست‌های داعش دیدیم و تروریست‌های داعش امکان نزدیک شدن از فاصله 50 کیلومتری به مرزهای ایران را ندارند.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نیروهای ما در سپاه و وزارت اطلاعات اشراف کاملی بر وضعیت مرزها دارند و با اطلاعات و اشراف دقیق خود مرزها را رصد می‌کنند و وضعیت مرزها زیر نظر آنها قرار دارد.

حقیقت‌پور با اشاره به بررسی آخرین وضعیت مرزهای جنوب شرقی کشور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: با رصد و تلاش‌های نیروهای سپاه در مرزهای جنوب شرقی شرارت‌ها در این بخش از مرزهای کشور به حداقل خود رسیده و با تقویت نیروهای سپاه در این حوزه مشکلی نداشته و نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: برخی از افراد غیرمسئول در تمام کسوت‌ها و مسئولیت‌ها مطالبی را در خصوص داعش مطرح می‌کنند که با توجه به ضعف اطلاعاتی آنها این افراد با اظهارات‌شان به روحیه مردم لطمه می‌زنند و ما از این افراد می‌خواهیم در این زمینه دخالت نکنند و اجازه بدهند تا دستگاه‌های مسئول کار خود را انجام داده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نصرآوران آخرین وضعیت مرزهای ایران داعش کمسیون امنیت ملی مجلس
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:57 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب