وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

به نقل از تابناک ، عبدالهادی الدراجی عضو رسانه‌ای ستاد مرکزی نیروهای حشد شعبی با اشاره به آغاز عملیات علیه داعش در الرمادی، تاکید کرد که حملات هوایی آمریکا به داعش به هیچ وجه تاکنون موفق نبوده است. 
 
وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی نگران این هستند که همانند گذشته بار دیگر توسط هواپیماهای آمریکایی هدف قرار گیرند، ابراز داشت که نیروهای حشد شعبی با وجود احترام به توافقات بین المللی دولت بغداد علاقه ندارند که با ائتلاف تحت رهبری آمریکا در زمادی همکاری کنند. الدراجی با اشاره به اینکه ائتلاف تحت رهبری آمریکا در نبرد با داعش جدی نیست، اظهار داشت که فرزندان عراق همانند تکریت، جرف الصخر و آمرلی خودشان می‌توانند بر تروریست‌ها غلبه کنند. وی با اشاره به اینکه خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد، تصریح کرد که نبرد در رمادی از نبرد آزادسازی موصل هم مهمتر است چرا که ابهت داعش را خواهد شکاند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نصرآوران داعش مقصد بعدی داعش
[ پنج شنبه 21 خرداد 1394 ] [ 14:59 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب