وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عکسى و يا مطلبى در اين مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با ديدن عکس خودم که چندين جا پخش شده، خودم رو موظف به دادن توضيحات در اين خصوص دانستم ..
به گزارش شیعه آنلاین، سید احمد خمینی، فرزند حجة الإسلام و المسلمین سید حسن خمینی لباس روحانیت بر تن کرد. وی در حال حاضر 18 سال سن دارد و اخیرا در امتحان کنکور شرکت کرده است.سید احمد خمینی از فعالان شبکه های اجتماعی است و صفحه شخصی وی در اینستاگرام نزدیک به 114 هزار دنبال کننده دارد. او با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، نوشت: تبليغ يکى از سنت هاى رايج در حوزه هاى علميه هست و معمولا طلاب از سال هاى اوليه ى تحصيل پس از آنکه مقدارى با معارف اسلامى آشنا شدند در ايام ماه رمضان و روزهاى ماه محرم و صفر براى تبليغ به شهرها و روستاها مى روند. امسال توفيق شد من هم براى چند شبى به اين مهم اقدام کنم و براى اين کار بطور غيررسمى ملبس شوم و مهمان اهالى خونگرم يکى از روستاهاى شمالى کشور باشم. البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عکسى و يا مطلبى در اين مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با ديدن عکس خودم که چندين جا پخش شده، خودم رو موظف به دادن توضيحات در اين خصوص دانستم .

خدايا چنان کن سرانجام کار          تو خشنود باشى و ما رستگار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سید احمد خمینی ملبس شدن به لباس روحانی
[ دو شنبه 23 شهريور 1394 ] [ 21:1 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب