وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

"هادی نوروزی" برای آخرین بار وارد زمین چمن استادیوم آزادی شد + فیلم و تصاویر

مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس ساعت 9 صبح امروز بر دوش هواداران پرسپولیس وارد زمین چمن ورزشگاه شد تا نوروزی برای آخرین بار در این زمین حضور یابد.

پس از این مراسم پیکر مرحوم نوروزی به زادگاهش بابل منتقل می‌شود تا فردا (شنبه) به خاک سپرده شود.

بر اساس این گزارش، پس از ورود پیکر هادی نوروزی به ورزشگاه آزادی هواداران پرسولیس که تعدادشان به حدود 15 هزار نفر می‌رسید شعار "خداحافظ هادی باتعصب، واویلا شدیم 10 نفره" را سر دادند که این مسئله باعث شد تا فضای غمگین و حزن‌انگیزی در ورزشگاه آزادی ایجاد شود.

حسین هدایتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی اظهار داشت: امیدوارم در روز عید غدیر در پناه امیرالمومنین قرار بگیرد و همچنین در یاد وخاطره پرسپولیسی‌ها بماند.

وی در مورد اینکه از چه زمانی او در پرسپولیس حاضر شده بود تاکید کرد: وقتی او به پرسپولیس آمد زمانی بود که من حضور داشتم او بازیکن با اخلاق متعصب و آرامی بود. هیچ وقت من ندیدم علیه باشگاه صحبت کند.





پرویز مظلومی هم در حاشیه مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی اظهار داشت: واقعا برای جامعه فوتبال ناراحت کننده بود جوان بسیار خوب و بااخلاقی را از دست دادیم. مهم نیست چه رنگی بود. مردم نشان دادند که قدرشناس هستند. رقابت ما در زمین مسابقه است و در بیرون زمین رفاقت وجود دارد.

برانکو ایوانکوویچ هم در حالیکه اشک از چشمانش جاری شده بود در خصوص از دست دادن هادی نوروزی اظهار داشت: این یک فاجعه برای مردم و هواداران بود. به همه تسلیت می‌گویم. از این بدتر نمی‌شد، همه ما هنوز شوکه هستیم.



بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال نیز که در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود در این زمینه گفت: هادی نوروزی با اخلاق و خوب بود این ضایعه بزرگ برای فوتبال ایران و پرسپولیس است. ما بازیکن با اخلاق و بامعرفتی را از دست دادیم.



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس صبح روز گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مرگ هادی نوروزی خداحافظ کاپیتان مراسم تشیع هادی نوروزی ورزشی
[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 19:9 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب