وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
رحیم‌پور ازغدی:
وی متذکر شد: امام راحل شرط پذیرفتن سیاستمداران و رهبران گروه‌ها را پیش از انقلاب اسلامی برائت از شاه و دادن شعار مرگ بر شاه توأم با شعار مرگ بر آمریکا گذاشته بود و این حاکی از عمق بصیرت و بینش امام راحل برای حفظ انقلاب اسلامی بود.
صراط: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با بیان اینکه امروز با بررسی اسناد لانه جاسوسی می‌توان به عمق نفوذ سازمان سیا در ۳۶ سال گذشته پی‌ببریم، گفت: کتاب اسناد لانه جاسوسی در ایران جمع شده و توزیع نمی‌شود و این امر را یک توطئه می‌دانم. حسن رحیم پورازغدی پیش از ظهر امروز در مراسمی با عنوان «تلاش بی‌فرجام مذاکره با آمریکا ممنوع نیست» که به همت جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در تالار شریعتی برگزار شده بود به مناسبت ابعاد مختلف نفوذ آمریکا و اقدامات آن براساس اسناد لانه جاسوسی اشاره کرد. وی بیان کرد: توضیح این مطلب که چرا باید شعار مرگ بر آمریکا بگوییم و یا آیا ادامه این شعار کار عقلانی است برای نسل‌های اول و دوم انقلاب کاملاً بی معناست چرا که آنها شلاق‌های حقارت و تخریب را از جانب غرب بر پیکره خود کشیده‌اند و هیچ نیازی بر خود برای بیان استدلال پیرامون چرایی شعار مرگ بر آمریکا نمی‌بینند. 
منبع: فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اسناد لانه جاسوسی توطئه سیاسی
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 13:55 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب