وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بازدید سه ساعته حجت الاسلام آل هاشم ضمن بازدید غرفه های نشریات و خبرگزاری های کشور در گفتگو با چند نشریه و خبرگزاری به تبیین شرایط منطقه و فعالیت های فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در ارتش پرداخت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به سبب انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتقای توان رزمی و معنوی کارکنانش از سالم ترین نهادهای کشور بوده و در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کیان کشور کاملا آماده و پا در رکاب می باشد. نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین به اهمیت رسانه در فضای امروز جامعه اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای رسانه ای کشور اعم از رادیو، تلویزیون، مطبوعات و فضای مجازی در جهت امیدوار کردن جوانان به آینده کشور و نیز تبیین دشمنی آمریکا با ایران اسلامی علی رغم چهره صلح طلبی که از خود نشان می دهد و نیز بیان اهمیت تلاش دشمن در نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به کشور بسیار با اهمیت است. وی همچنین رسانه های کشور را به شناخت دوست واقعی از دشمن دعوت کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند امروز ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که گذر از آن نیاز به وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولان دارد که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی دارند. حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین در این بازدید به سؤالات گوناگون خبرنگاران در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمن، نقش بازدارندگی ارتش، تهدیدات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و ... پاسخ داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از نمایشگاه مطبوعات نظامی ارتش حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم
[ جمعه 22 آبان 1394 ] [ 12:8 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب