وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الدیار، دیوید فیلیپس -- مشاور ارشد سابق وزارت خارجه آمریکا -- در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تصریح کرد: "ترکیه آشکارا از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کند تا دولت بشار اسد -- رئیس‌ جمهور سوریه -- را سرنگون کند." فیلیپس گفت: "بین آنکارا و داعش ارتباط ایدئولوژیکی وجود دارد و آن دشمنی با بشار اسد رئیس‌ جمهور سوریه است.  
این مقام سابق آمریکایی که در حال حاضر مدیر برنامه حقوق و صلح در دانشگاه کلمبیاست در واکنش به اظهارات الکساندر اورلوف -- سفیر روسیه در فرانسه -- که روز چهارشنبه گفته بود ترکیه نقش مبهمی در مبارزه علیه داعش ایفا می‌کند به اسپوتنیک گفت: "نقش ترکیه مبهم نیست. زیرا این کشور آشکارا از داعش حمایت می‌کند. این کشور از داعش به صورت لجستیکی، مالی، تسلیحاتی، امکانات حمل و نقل و ارائه خدمات درمانی به جنگجویان داعش حمایت می ‌کند." مشاور سابق وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: "ترکیه برای کنار زدن بشار اسد از قدرت، از داعش حمایت می‌کند. زیرا یک پیوند معنوی بین دولت ترکیه و داعش وجود دارد.  فیلیپس افزود: "وقتی معاون نخست‌ وزیر ترکیه می‌گوید زنان نباید در ملاء ‌عام لبخند بزنند یا بخندند زیرا توجهات را به سمت خود جلب می‌ کنند، سخنانی است که انتظار می رود از ابوبکر بغدادی -- سرکرده داعش – شنیده شود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ترکیه شریک داعش حمله به کردها در سوریه و عراق ترکیه داعش
[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 17:36 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب