وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی پونل منطقه شمال گفت: ایجاد شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی و استفاده از ظرفیت های متعدد در نقاط مختلف کشور باعث شده است پدافند هوایی توان مناسبی در حراست از آسمان کشور داشته باشد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=70b03a32-82f8-4a92-8201-44d58a22263e

امیر اسماعیلی اظهار داشت: وسعت گستره سرزمینی ایران ایجاب می کند تا برای اِشراف کامل بر آسمان کشور برنامه ریزی دقیقی انجام شود و به همین خاطر بیش از 3600 نقطه پدافندی در سطح کشور گسترش داده شده است. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: کلیه اطلاعات دریافتی از جمله مشاهده های مردمی،اطلاعات دریافتی ازرادرها و سامانه های شنود الکترونیکی و گزارشهای دیده بانی به صورت کامل در شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی تجزیه و تحلیل شده و تصمیم های به موقع برای دفاع مناسب از فضای کشور اتخاذ می شود. سرتیپ اسماعیلی در پایان تصریح کرد: نمونه بارز این انسجام در شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی در مواردی همچون شناسایی و فرود هواپیمای ایساف و فرود اجباری هواپیمای ریگی و دستگیری وی مشاهده شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رنامه ریزی دقیق برای اِشراف کامل بر آسمان کشور امیر اسماعیلی پداجا نظامی
[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 18:21 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب