وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: بخش مهمی از توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از اقتدار نیروی دریایی راهبردی است و این اقتدار مرهون تدابیر مقام مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قواست .

 http://aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=98838fd1-baca-4162-a440-849d0937d787
 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جمع  کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ضمن برشمردن گوشه هایی از دلاور مردی های نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: دفاع  34 روزه تکاوران دریایی ارتش درخرمشهر، تأمین امنیت جزایر و سکوهای نفتی کشور، شرکت در عملیات بیت المقدس همراه با سایر نیروهای ارتش و سپاه، حضور فعال در عبور از رود کارون و اسکورت کاروان های تجاری و نفت کش،از جمله اقدامات مهم نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس بود.

وی  افزود: به سبب واقع شدن ایران در منطقه  مهم و راهبردی جنوب غربی آسیا و در اختیار داشتن سواحل طولانی در شمال و جنوب کشور، نیروی دریایی و بحث دریا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به سند چشم انداز  1404 تصریح کرد: قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان یکی از مولفه های قدرت ملی به شمار  می آید که در این میان نقش نیروی دریایی ارتش در تأمین امنیت و منافع ملی بسیار تعیین کننده  است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان خاطرنشان کرد: بخش مهمی از توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از اقتدار نیروی دریایی راهبردی است و این اقتدار مرهون تدابیر مقام مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قواست که نیروی دریایی را در سطح جامعه و بین الملل به خوبی معرفی نموده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: توان بازدارندگی کشور تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حاج آقا آل هاشم نظامی آجا
[ یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 ] [ 8:50 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب